maandag 27 juni 2011

Waar ik nu mee bezig ben (deel 1)

Afgelopen dinsdag ben ik op mijn laatste naailes van dit seizoen, begonnen met een strokenrokje voor mezelf. Mijn lerares heeft me geholpen met mij op te meten. Ik heb een strokenrokje dat me lekker zit, dus die hebben we nagetekend. Van het weekend ben ik eraan begonnen, en de onderste 2 stroken zitten met reepjes katoen aan elkaar. (Kantje gerimpeld op het katoen naaien, en het geheel vervolgens aan de onderkant van het volgende reepje katoen naaien, waarop dus weer een nieuwe gerimpelde strook kant aankomt)

(Op onze behoorlijk versleten dekenkist/salontafel)


Helaas heb ik voor mezelf nog een ander leuk klusje bedacht...
Het maken van een autostoelhoes voor mijn zoontje...
Op zich een heel leuk klusje, alleen moet ik eerst (van een oude kapotte hoes die ik niet meer schoon kon krijgen) alle naden los tornen... Pffff
Aangezien ik mezelf straks nou niet een avond lang zie tornen, doe ik nou af en toe alvast maar wat stukjes.

(Eerst alle stukje even genummerd, en een tekening ervan gemaakt, zodat ik straks nog weet hoe alles in elkaar zit)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten